subota, 15. prosinca 2018.

Najdraži film- Transformeri

Film Transformeri moj je nadraži film. Film je režirao Michael Bay. Producenti su Steven Spilberg, Tom DeSanto, Don Murphy.  Glavni glumci su Shia LeBeouf i Megan Fox. U filmu se radi da postoje Autoboti i Deseptikoni. Na planetu Zemlju pala je kocka koja je potrebna Deseptikonima da osvoje svemir, uključujći i Zemlju. Autoboti su ćuli za to i krenuli prema Zemlji. Kocka je pala i Autoboti su ju pronašli, ali svatili su da na njoj fali mali dio, koji je odletio prema Samu (Shia LeBeouf). On je kupio novi auto, koji je bio autobot, autobot je postao njegov zaštitnik. Sam je predao dio kocke Autobotima. Nakon nekog vremena Deseptikoni su uzeli dio, ali ona se promjenila i nisu ju više mogli aktivirati, a za to im su im trebale naočale djeda od Sama. Trebalu su im jer je on pročitao kroz te naočale upute za kocku. Te naočale Sam je stavio na prodaju na E-Bay, i preko toga su Deseptikoni saznali gdje on živi. Autoboti su obranili Sama i spasili zemlju tako da su porazili voditelja Deseptikona. Kad su ga porazili svi su pobejgli  svemir. A Autoboti su ostali štititi Zemlju. Film mi je zanimljiv jer su mi zanimljive takve priče o nečem nestvarnom. Zabavno u filmu mi je zato jer u jednom s trenutku se sve moglo pogoršati. Ali onda je došao običan čovijek među tim robotima i spasio sve. Cool mi je to što ti roboti se mogu pretvoriti u vozila i u robote.

2 komentara: